Neem voor het retourneren altijd eerst contact met ons op via webshop@stas.nl.
Graag bijsluiten bij de retourzending: het retourformulier, een kopie van de orderbevestiging, print van mail-communicatie. Eventuele foto’s kun je mailen naar webshop@stas.nl. Je kunt de retourzending richten aan:
STAS Picture Hanging Systems
t.a.v. retouren webshop
Esp 245
5633 AD Eindhoven
Het retourformulier kun je hier downloaden
In het kader van de Wet Kopen op Afstand heb je als consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een 'afkoelingsperiode' van 14 werkdagen na aflevering van het product. Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen, waarbij je zelf de vrachtkosten voor het terugsturen voor je rekening dient te nemen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, het advies is dan ook om dit in overleg met stas.nl te doen. Wij maken het aankoopbedrag over zodra wij de artikelen weer in ons bezit hebben.
Om gebruik te maken van de mogelijkheid tot retourneren van aangekochte producten dien je aan de volgende voorwaarden voldaan te hebben:
• Je dient het product indien mogelijk compleet, in goede staat, onbeschadigd en degelijk verpakt en inclusief de aankoopnota en het ingevulde retourformulier terug te sturen.
• Je dient het product terug te sturen in de staat waarin je het ontvangen hebt.
Retourneren defecte / beschadigde artikelen:
• Je dient bij aflevering je pakket te inspecteren en beschadigingen z.s.m. (in ieder geval binnen 7 dagen na ontvangst) te melden!
• Is het product defect of tijdens het vervoer beschadigd, neem dan contact op met de klantenservice voor retour/vervanging.
• Beschadigde goederen dienen niet te worden weggegooid totdat we zijn geïnformeerd. Wanneer de schade aanzienlijk is, behouden wij ons het recht voor om een claim in te dienen bij de vervoerder die de beschadigde goederen voor inspectie weer kan ophalen.
• Wij zullen het volledige aankoopbedrag terugbetalen of de beschadigde artikelen kosteloos vervangen, mits gemeld binnen de gestelde termijn van 7 dagen.
• Defecte producten worden gratis vervangen. Wij behouden ons echter het recht voor om defecte product eerst te inspecteren. Defecten aan producten door oneigenlijk gebruik vallen niet onder de garantie en worden derhalve niet vergoed.